Post by ececlidisno on Mar 9, 2022 6:07:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Fast Food Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Fast Food Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Idle Fast Food Tycoon 2022 version ▞▞▞
Kan inte ens ladda ner
A👎👎👎👊👊👎👎👎👎👎👊👎👎👊
Det är bra ja jag tror att det är att expandera något kommentarerna stör mig jag tror att det är sant de säger en tänk hmm
Så beroendeframkallande
Laddade ner den, öppnade den och den kraschade. Jag har en känsla av att CDGames är detsamma som CodiGames vilket gör att varje spel de har kraschar konstant.
Jag skulle säga att spelen inte är så dåliga inte till bra musiken förstör hålspelet men vrid bara telefonen till noll volym och den är 5 stjärnor men det borde finnas inställningar så det är okej inte dåligt bra jobbat 👏👏👏 så bara vrid du är volym till noll om du tycker att det är irriterande så spelen får fyra stjärnor
Varför finns det data 🤨🤨
Idle Fast Food Tycoon Priložnostne xgk
Kan du skapa ett alternativ för att stänga av musik, eller om det finns var den finns
Coolt spel
Jag är en technospelare, det här spelet är bättre
Iᴛs ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴄᴏᴏʟ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ ʙᴜᴛ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴘʟᴀʢ ᴢʻ ᴢ
jag ser ingen dialogruta
Den bästa appen att använda
Såå cool
Jag har äntligen nått ett stadium i det här spelet som kräver att du tittar på annonser för att fortsätta, dåligt spel
Det går inte att stänga av musik i appen så tog bort den
Idle Fast Food Tycoon Alkalmi oju
universitet och ett nytt forskningsprojekt iigyhhjjjuu a
Finns det verkligen inget sätt att stänga av ljudet?
Hur stänger du av musiken, det gör mig vansinnig
Kan inte gå vidare. Låter mig inte köpa kycklingmaskin 🤷
Vänligen sätt en inställningsknapp för att stänga av musiken
👌👌👌👍👍👍👏👏
Gillade inte lt
Idle Fast Food Tycoon פנאי ewhp
DET sög
Släpade för mycket på min dator och jag har precis skaffat min dator så jag vet att det inte är det eller mitt internet eftersom jag satte det här spelet på min telefon och det fungerade bra.
Det här är verkligen bra och coolt och supercoolt i mitt liv i det här spelet
Inte glad alls. Var bra spel. Köpt uppgradering inga annonser. Och ingenting fortsätter att be mig att betala tillbaka även om jag redan har betalat
Idle Fast Food Tycoon የተለመደ nlue
Det finns inga inställningar för att stänga av musiken eller andra saker
Gilla det
Det är bara tråkigt
Det är fantastiskt
Idle Fast Food Tycoon Jocuri obișnuite llx
Hur mycket pengar behöver jag fortfarande tjäna för att låsa upp glassmaskinen? Jag har redan tjänat Quadrillions och det finns fortfarande ett sätt att låsa upp det. Avinstallerar detta spel nu.
Bara att längta efter att få fler anställda
Tråkigt och kan bara komma långt ifrån att titta på annonser.
DÅLIG
Jag gillar det men jag kan inte gå på det när det inte finns något wifi
Jag var på tredje plats och det fick mig att starta om jag hade inga problem hittills och tyckte att det var ett lysande spel men det har förstört det så jag har tagit bort det
Det här spelet är väldigt bra
Jag njöt av den här appen jag fick öppna Miami men nu låter den mig inte spela spelet, vänligen fixa annars kommer jag att försena spelet
Jag spelade spelet som vanligt, men när jag flyttade till den första gången återställdes inte mina saker och när jag försökte köpa kycklingmaskinen sa det "köp den föregående maskinen först" men jag hade den redan och kunde inte köpa den. Så jag kan inte utvecklas längre.
Tank Stars Arkade bagb
Spelet är ok
😡
Jag ser potentialen men det är lite grovt runt kanterna. Först och främst, att röra sig i det här spelet är bara väldigt konstigt. Inte smidigt alls. Fingret som pekar på uppdragen som ALDRIG försvinner är också lite avskräckande. Också någon av placeringslogiken verkar konstigt som att kunden måste gå över rummet för att få mat istället för vad verkliga ställen gör, vilket är att hämta i samma område som du köpte den. Även körningen genom att vara högtalare är precis bredvid vägen verkar ologisk.
Låter mig inte ens spela. Fast vid introt och ingenting dyker upp för att fortsätta spela
Det låter mig inte gå längre än att försöka uppgradera den första maskinen
Åå IIT-JEE Jeff flagga bck gör dj kk ffnff till