Post by ececlidisno on Mar 9, 2022 6:10:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fifth Edition Character Sheet ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fifth Edition Character Sheet IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokea ▞▞▞
▞▞▞ Fifth Edition Character Sheet 2022 version ▞▞▞
Olin valmis ostamaan premium-version, mutta sovelluksessa ei ole mahdollisuutta käyttää rahaa lahjakorttini saldosta. Pettymys.
ei toimi. voi olla vain minun puhelimeni, joten kokeile sitä itse
Rakkaus rakkaus rakastaa tätä sovellusta! Ainoa valitukseni on, että et voi ladata hahmokuvaa. Muuta sitä ja tämä olisi 5 tähden luokitus.
pohjimmiltaan sovellus on mahtava. Ainoa kritiikki, jota minulla on, on se, että sinun on ostettava Premium tasolle ylöspäin. Olisin onnellisempi, jos voisin tasoittaa manuaalisesti, ja Premium tarkoittaisi vain, että minun piti kirjoittaa vähemmän asioita. Se on kuitenkin muotoiltu hyvin. annan sille 2, koska olin enimmäkseen pettynyt. mutta ymmärrän sen. sinun täytyy ansaita rahaa jotenkin.
Erittäin hyödyllinen työkalu, mutta olisi hienoa nähdä enemmän kuin vain "katso säännöt" suluissa ominaisuuksien/kykyjen vieressä. En tiedä kuinka monta tuntia menetin katsellessani kaikkia verisiä kirjoja, joita ei ollut valmisteltu. Siinä ei tarvitse olla edes sivua, vain kirjan nimikirjaimet, kiitos.
Olen jo tehnyt niin monta hahmoa tällä sovelluksella; se todella auttaa sinua virtaviivaistamaan käsittelyä leikkaamalla pois kaikki transkriptiot. Lähes jokaiselle uudelle kyvylle ja hahmotyypille on hyvä selitys, ja kaikkea tarvitsemaasi on helppo säätää. Ainoa valitukseni on, että taustoista ei ole yhteenvetoa tai hakemistoa, mutta se korjataan helposti haulla. Päivitys vaaditaan tasolle nousemiseksi, mutta se on muutaman dollarin arvoinen.
Pidän todella hahmojen tekemisestä tällä sovelluksella; se on yksinkertainen ja ytimekäs, mutta myös erittäin vankka. Suurin vaivani sen suhteen on, että siitä puuttuu Unearthed Arcana -valinnat, kuten Cleric Domains ja Fighting Styles. Tästä syystä en voi antaa viittä tähteä juuri nyt.
hyvä hahmoarkin luominen. eräänlainen turhauttava merkkien poistomenetelmä. merkin poistaminen palautustiedoista ei lähes aina poista merkkitietoja pysyvästi. saattaa olla tarpeen korjata tämä yksi ongelma.
Ei anna sinun syöttää jo tasoitettua hahmoa ja sinun on ostettava päästäksesi tasolle.
En tiedä mistä kaikki pitävät tästä kaikesta, mutta tämä sovellus on nollannut kaikkien hahmoni tiedot useita kertoja ja ystävilläni on sama ongelma. Loitsuosio ei myöskään toimi. Joka kerta kun laitan muistiin hahmon taustatarinan, se vain pyyhitään pois päivän kuluttua. Tämä on kauhea sovellus, älä yritä tehdä hahmoa sen avulla
Mistä aloittaa. Ensinnäkin oli muuntajia siellä, missä niitä ei pitäisi olla, taitoja, joita en ollut valinnut, ja loitsuja, joita en valinnut.
Rakastan tätä sovellusta, ei koskaan ole usein ongelmia. Toivon, että se olisi yhteensopiva muiden sovellusten, kuten 5th Edition Spell Book, kanssa, jotta loitsuja voidaan tuoda suoraan, jotta minun ei tarvitsisi kirjoittaa koko loitsua, kun luon hahmoa nopeasti.. ja siltä näyttää puuttuvan sisältöä, kuten Tal'Dorei-oppaan sisältö. Rakennan usein fyysisen kopion kaikista hahmoistani lyijykynällä ja paperilla.. mutta rakastan myös digitaalista kopiota. Päivitä tämä uudella sisällöllä!!!
Et voi nostaa hahmoasi maksamatta
Olen ollut käyttäjä viimeiset 3 tai 4 vuotta. Hyvin järjestetty ja helppokäyttöinen!
sinun ei pitäisi maksaa tasolle nousemisesta ja missä on passiivinen havainto. mutta se tekee työn aloittaa, joten pls korjata tämä
Halusin vain hahmolomakkeen, jonka voisin täyttää, mutta tämä ei ole sitä
Ei anna sinun nousta tasolle, ellet osta premium-versiota
Ei huono kunnostus, kannattaa ostaa, jos rahaa säästää. Hyvät ja helppokäyttöiset ohjaimet, monipuoliset esineiden ja oikeinkirjoituksen nimet. Tarvitsee muutamia muutoksia rodun nimiin ja yleisiin kirjoitusvirheisiin, joista puuttuu myös arkkityyppejä (villi sielun barbaari ja lore mastery -velho muutamia mainitakseni), lopuksi tietosivu, jossa on pieniä yksityiskohtia, kuten kuva, ikä, paino, pituus, ryhmät jne. olisi erittäin mukavaa. Ei paljon muuta, yksi parhaista hahmosivusovelluksista.
Hei, todella hyvä sovellus, jota käytän paljon rakennusideoiden teoriassa. Yksi pieni vaiva, jota voisi korjata, on feat elemental adept, joka voidaan ottaa useammin kuin kerran. Tällä hetkellä se ei ole mahdollista tason ylös -sekvenssin kautta. Voit kuitenkin lisätä ne manuaalisesti, joten se ei ole niin iso juttu. Se on loistava sovellus ja olet tehnyt hienoa työtä sen kanssa!
Rakastan tätä sovellusta, mutta se ei toiminut ystävieni uudessa Apple-puhelimessa. Se ei antanut hänen kirjautua Googleen. Olisi paljon hyödyllisempää, jos se vie tiedostoon tai pystyisi tuomaan muista lähteistä, ei vain Google Drivesta. Se oli meille hyödytöntä, koska yksi tiimistä ei voinut ladata arkkiaan siihen.
se on todella vankka ja hyvin pidetty sovellus. Jotkut kuvaukset ovat hieman epämääräisiä, mutta se on okei. Käyttöliittymä on melko intuitiivinen ja useimmat ominaisuudet on toteutettu erinomaisesti. Jos minulla olisi kritiikkiä, haluaisin mielelläni nähdä loitsujen kuvaukset sekä paikan panssarin ja kilpien lisäämiseen hyökkäysosaan.
Shooting Ball Sportspel qrk
Upea työkalu 5. painoksen hahmojen luomiseen
En voi edes nousta tasolle maksamatta rahaa
Tasoitus on saatava ilmaiseksi. tasoitus alle 10 ilmaiseksi!
Pohjimmiltaan ei pysty tuomaan mukautettuja tietoja toisesta sovelluksesta.
Ei voi edes nousta tasolle maksamatta rahaa.
Fifth Edition Character Sheet 角色扮演 qar
Maksoin päivityksestä ja se ei latautunut. En voi päästä taistelijan spikaalisiin taitoihin.
Tason ylöspäin vaaditaan premium (tai kaikkien asetusten muuttaminen käsin), ei loitsuluetteloa/kuvauksia
Tämä on paras Character Sheet -sovellus, jota olen koskaan käyttänyt. Premium-versio on täysin sen arvoinen. Koko ryhmäni käyttää tätä sovellusta, en voi suositella sitä tarpeeksi. Kesti jonkin aikaa selvittää, kuinka saada kaikki irti tästä sovelluksesta ja kumppanisovelluksista, mutta en rehellisesti sanottuna usko, että siellä on parempaa 5. versiota. Tämä toimii myös offline-tilassa.
Loistava sovellus aluksi ja helppokäyttöinen, mutta tasolle pääseminen on maksettava
Voit luoda vain 1 lvl-hahmon ilmaiseksi. Loput maksetaan.
Oikein hyvä. 2 punnan arvoinen, koska se säästää paljon enemmän tulostuskustannuksissa. Ainoa syy, miksi se ei saa 5 tähteä, on ilmeinen kyvyttömyys lisätä luokkia/muita taustojen ulkopuolisia asioita suoraan, koska tässä on melko vaikeaa valmistaa hahmoja. Tosin se on tyhmää
Ei todellakaan ilmainen, harhaanjohtava ja nirso maksumuuri, kun aloitat.
tekee sen, mitä tölkissä lukee, jos maksat käteisen. älä suosittele, jos aiot maksaa siitä, käytä vain DnD Beyondia
En halua joutua maksamaan voidakseni tasoittaa hahmoani. Kokeilin tätä, jotta kaikki olisi yhdessä paikassa, joten se oli siistimpi kuin varsinainen paperihahmoni. Ei vakuuttunut!
en anna minun nostaa hahmoani ilman päivittämistä ilmaiseen versioon
jotkut hahmot eivät ole edes luolastoista ja lohikäärmeistä numero yksi ja numero kaksi, et voi edes käyttää tiettyjä viidennen painoksen merkkejä
Maksa tehdä mitä tahansa. Pohjimmiltaan